Tilbageførelse af penge uden abonnement fra Bambora
Denne artikel er en guide til hvordan man i Epay kan tilbagefører online betalinger til en kunde, guiden er med forbehold for, at du ikke har tegnet et abonnement hos Bambora med automatiske tilbageførelser. Hvis du har dette skal du følge denne artikel istedet “klik her”.
Step 1:
Gå til følgende web-adresse https://www.bambora.com/da/dk/online/, tryk derefter på log ind og “ePay Admin”
Step 2: Du kommer nu til et Log in vindue, hvor du skal skrive dine oplysninger ind, og trykke “Login”.
Step 3: Du kommer nu til verificeringsvinduet, og har skal du indtaste koden fra din Authenticator app, har du ikke opsat en 2-faktor security endnu, kan du følge denne Guide (Klik her(Indsæt guide)).
Step 4: Nu kommer du ind i dit Epay overblik, vælg her “Hævede betalinger” i menuen i venstre side.
Step 5: Gå nu ind i booking systemet, og den pågældende booking du skal tilbagefører penge fra, kopier nu Ordre-ID’et som er markeret med Gul.
Step 6: Indsæt Ordre-ID’et i søgefeltet og tryk “søg”, hvorefter den pågældende transaktion kommer frem.
Step 7: Klik nu på “Info”, som viser dig informationer omkring den pågældende transaktion.
Step 8: Her kan du nu sende det ønskede beløb retur, ved at indsætte det ønskede kredit beløb, og trykke på ”kreditér beløb”.
Pengene er nu sendt retur til kunden. Bemærk der kan går mellem 2-5 bank dage før pengene står på kunden kreditkort.
Har du spørgsmål til guiden, eller noget helt andet kan du sende en kontakt formular ved at trykke “kontakt os” i feltet nedenfor.