Hvorfor modtager jeg ikke mails?

Hvis du ikke modtager e-mails, så kan fejlen være på kontoen.
For at tjekke om problemet er ved kontoen, skal du følge nedenstående guide.
.

Step 1:
Tjek nede i højre hjørne af Outlook programmet for status:

Her vil der typisk stå, hvad der er galt. Mangler den fx en kode, så kan man klikke på den og herefter indsætte sin Office 365 kode.

Step 2:
Tjek om internetforbindelse fungerer, fx ved at tilgå diverse hjemmesider.

Step 3:
Genstart Outlook og / eller computeren.

Step 4:
Tjek til sidst, om mailen fungerer på https://www.outlook.com.

Løste denne artikel ikke din problematik eller er du i tvivl om hvordan du skal bære dig ad med dette, så send meget gerne en kontaktformular ind, ved at trykke på Kontakt os, nedenfor.

juli 27, 2022
Hjalp denne artikel?
Stadig brug for hjælp?

Tøv ikke med at skrive til os - Vi sidder klar til at hjælpe.

Kontakt os