Kunden kan kun betale hele beløbet, selvom jeg har en forudbetalingsregel?

Hvis kunden kun kan betale hele beløbet på en faktura du har sendt ud, hvor der står de skal indbetale et foruddefineret beløb, som du har opstillet med en forudbetalingsregel. Så kan det være fordi betalingsfristen for reglen er overskredet, og her kan du gøre som beskrevet nedenfor for at løse problemet. 

Step 1: I det markerede felt kan man se om forfaldsdatoen for betalingen er overskredet, hvis den er det, kan du enten bede kunden om at betale hele beløbet i stedet, da fristen er overskredet. Ellers kan du oprette en ny opkrævning, som du kan gøre som set på step 2 & 3.

Step 2: Tryk på plus ikonet.

Step 3: Du skal nu indsætte en ny forfaldsdato, som kunden skal betale inden, samt indsætte det ønskede betalingsbeløb.
Tryk herefter tilføj, samt slet den gamle regel, ved at trykke på skraldespands ikonet. 

Løste denne artikel ikke din problematik eller er du i tvivl om hvordan du skal bære dig ad med dette, så send meget gerne en kontaktformular ind, ved at trykke på Kontakt os, nedenfor. 

februar 23, 2022
Hjalp denne artikel?
Stadig brug for hjælp?

Tøv ikke med at skrive til os - Vi sidder klar til at hjælpe.

Kontakt os