Min Dankort terminal har ikke forbindelse til booking systemet?

Hvis din Dankort terminal ikke har forbindelse til booking systemet, kan du prøve at gå igennem nedenstående steps, hvis dette ikke virker er du velkommen til at udfylde kontakt formularen nedenfor ved at trykke på kontakt os.

Husk: Guiden er kun for kunder med Point ware ekspedient

Step 1: Sluk for din PC

Step 2: Tag strømmen fra terminalen, så der ikke står noget i displayet

Step 3: Sæt strøm til terminalen igen, afvent terminalen starter op og vent så til der står “lukket” i displayet

Step 4: Nu kan du starte din PC igen

Step 5: Når din PC er startet op, åben da dit bookingsystem igen.

Step 6: Åben en tilfældig booking som ikke er afregnet.

Step 7: Send beløbet til terminalen, hvis beløbet bliver sendt til terminalen, så annuller da betalingen.

Step 8: Hvis det sendte igennem virker terminalen, hvis ikke så kontakt os.

Løste denne artikel ikke din problematik eller er du i tvivl om hvordan du skal bære dig ad med dette, så send meget gerne en kontaktformular ind, ved at trykke på Kontakt os, nedenfor. 

marts 3, 2022
Hjalp denne artikel?
Stadig brug for hjælp?

Tøv ikke med at skrive til os - Vi sidder klar til at hjælpe.

Kontakt os